- O projektu
-
Společnost CZC.CZ se v rámci vývoje korporátní identity rozhodla ke změně loga, které lépe reflektuje produkt a navádí zákazníka ke koupi. Součástí nového logotypu je i claim, který přesněji koresponduje s nabídkou CZC.CZ.
Definice těchto změn se následně promítla i do rebrandingu všech 68 poboček v České republice.
Během roku 2016 MORIS design realizoval projekt kompletního exteriérového označení, a dále pak dílčích interiérových prvků jako jsou brandingy stolů a desek za pulty prodejců.
Rebranding měl také vizuální návaznost na marketingovou kampaň probíhající v mediích.
Výsledkem rebradingu provozoven je atraktivní, sjednocené označení všech poboček a franšíz a doplňkové vytvoření brand manuálu. Tato změna si klade za cíl celkové zvýšení penetrace nové značky a navýšení prodejů, a to právě díky jednoduché čitelnosti vizuálu.
Následovat budou i změny v interiérech.
Líbí se Vám tento projekt?
Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny
NEZÁVAZNá poptávka