Hledat
Úvod > Detail novinky MORIS design bodoval na Duhovém paprsku 2016

MORIS design bodoval na Duhovém paprsku 2016

MORIS design bodoval na Duhovém paprsku 2016. A to hned 3x s jedním řešením.

Včera v odpoledních hodinách proběhlo již třinácté slavnostní vyhlášení nejlepších signmakingových realizací Duhový paprsek pro Českou a Slovenskou republiku vyhlašované tradičně společností M.I.P. Group, a.s. V letošním ročníku zabodoval MORIS design s komplexním prodejním řešením pro podporu značek Primalex a Balakryl. A to hned 3x.

Pro společnost PPG Czech MORIS design vymyslel unikátní systém řešení prezentace jejich značek Primalex a Balakryl pro různé prodejní situace, a to hned pro 3 trhy – český, slovenský a maďarský, kde se prezentuje řešení pod lokální značkou.   Tento prodejní systém ocenila odborná porota Duhového paprsku díky použitým inovacím, komplexitě a celkovému kreativnímu řešení, a to hned 3x. Ocenění Vítěze kategorie POP/POS reklama za mimořádně zdařilou komplexní prezentaci produktu, Nominaci za unikátní designové a technické řešení doplněné o chování barev v reálných světelných podmínkách a celkové Grand Prix převzala z rukou pořadatelů v kongresovém sále PVA Letňany Alice Habartová, marketingová ředitelka společnosti MORIS design.

Radomír Klofáč, majitel společnosti MORIS design k ocenění dodává: „Věřil jsem tomu, že se nám podaří zabodovat, protože komplexní řešení prezentace produktů Primalexu je skutečně výjimečné, ale to, že se nám podařilo vyhrát hned dvě hlavní ceny a jednu nominaci je pro mou firmu úžasným oceněním naší práce. Zároveň to vnímám jako velký závazek do budoucna. Budeme se i nadále snažit vymýšlet inovativní řešení, která pomáhají našim klientům k lepší prezentaci produktů a navýšení prodejů.“

O oceněném projektu:

Tónovací centra umístěná v řetězcích hobby marketů Bauhaus jsou koncipována jako místa, kde si zákazník vyzkouší a v klidu vybere tu správnou barvu pro svůj domov. Stěna, ve které je umístěno 210 barevných škál v několika barevných rodinách, umožňuje zákazníkovi ve 3 různých světelných podmínkách otestovat barvu v rámci světelných boxů umístěných přímo ve stěně. Zároveň si zákazník bude moci v budoucnu na aplikace nahrané v tabletu namodelovat svůj prostor tak, aby se co nejvíce přiblížil domácímu prostředí, a modelaci si pak může odnést/poslat. Samotné kartičky s barevnou škálou si pak zákazník může také odnést i domů na vyzkoušení. Celé centrum je pojato velkolepě tak, aby se zde zákazník cítil komfortně, dominuje elegance v kombinaci masivního dřeva a studených barev v ladných křivkách, podobně jako v mnoha moderních domovech. Tím se produkty Primalex posunuly do segmentu prémiovějších značek. Pevné otočné stojany ve dvou velikostech umožňují zákazníkovi procházet jednoduše barvenou škálou vzorníku na kartičkách a vybrat si tak tu nejvhodnější barvu pro svůj domov v jakékoliv prodejně, která barvy nabízí. Kartičky jsou v otočném systému umístěny v klasické škále barev tak, aby zákazník viděl tóny tak, jak se objeví i u něj doma. Elegantní stojan nabízí jednoduché řešení pro výběr vhodné barvy pro každý́ prodejní prostor. Stojany s  kartičkami se instalují v prodejnách po celé České republice a zadavatel si od jejich instalace slibuje zvýšení penetrace značky, posun k prémiovému segmentu i navýšení prodejů.

Copyright © 2024 MORIS design s.r.o.