Navrhli jsme vychytaný obchod s vychytanými věcmi
Zadání pro vytvoření unikátního obchodu ,,Pod 7 kilo,, bylo jasné. Stvořit unikátní In-store design, který by odlišoval obchod s ultralehkým vybavením pro cestování nalehko do města i do přírody. Značka ,,Pod 7 kilo,, totiž znamená mít nejlehčí výbavu na cesty. Koncept vychází z jednoduchosti, ale důležité účelnosti, stejně jako nabízené produkty. Jednotlivé části obchodu jsou označeny designovými informačními cedulkami v barvě brandu. Pro zvýraznění některých produktů je použitá atypická cedule s polepem a popisem akčního modelu. Zákazníka tak na první moment upoutají akční modely s důležitými informacemi. Kombinace dekorovaného dřeva a kovu, dávají pocit přírodní lehkosti, ale zároveň odolnosti materiálu. Komunikační zóna je navržena v přední části s mapou světa s fotografiemi zákazníků z různých zemí, kteří koupili nějaký produkt. Zákazník tak má možnost vidět, v jaké části světa se koupené produkty používají. V zadní části je navržena klidnější zóna pro vyzkoušení spacáku, nebo bot. I zde se ukázalo, že nejen navrhnout dobře obchod je důležité, ale přinést měřitelné výsledky s přidanou hodnotou.