PILULKA
- Klient
- Pilulka Lékárny a.s.
- Segment
- Lékárny
- Realizace
- 2022
- O projektu
-
Brand Manuál je jednoznačně základem každé firmy. Odvíjí se od něj tón marketingové komunikace, podoba online marketingu i vizuálních materiálů. Ve společnosti, která se stejně jako +pilulka neustále rozvíjí, se Brand Manuál neustále upravuje a jednou za čas se může i celý změnit. V takové chvíli mu musíme přizpůsobit i in-store komunikaci a design provozoven.
Takto jsme novému Brand Manuálu přizpůsobili lékárnu na Senovážném náměstí. Tato změna se týkala především zásuvek postranních regálů a čel nízkých gondol. Stěžejním prvkem celého designu je symbol smajlíka, jež částečně tvoří i znaménko plus, které společnost přidala i k názvu lékáren. Růžové plus vyjadřuje pozitivní zkušenost a smajlík na polepech i ve výloze zase naznačuje, jaký pocit budou zákazníci z nákupu mít.
Základem nového designu se stala výrazná, přesto jemná růžová barva. Ta má v zákaznicích evokovat jemnost a pohodu. Celý interiér je tak kombinací čisté bílé barvy a několika odstínů růžové, díky čemuž se prodejna stává vizuálně čistou a pro zákazníky přehlednější. Nový koncept prezentuje +pilulku nejen jako pouhou lékárnu, ale jako atraktivní místo k nákupu.
Líbí se Vám tento projekt?
Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny
NEZÁVAZNá poptávka