Hledat
Úvod > POS & Stojany
  • POS & Stojany

    Návrh a výroba prodejních stojanů

    Reference
  • POS & Stojany

    Návrh a výroba prodejních stojanů

    Reference
  • POS & Stojany

    Návrh a výroba prodejních stojanů

    Reference
  • POS & Stojany

    Návrh a výroba prodejních stojanů

    Reference

Nechte svůj produkt vyniknout mezi konkurencí.

Podpořte POS komunikaci prodejním stojanem navrženým na míru vašemu produktu, který zákazníky zaujme. 

Prodejní stojany vyrábíme z nejrůznějších materiálů, v mnoha provedení a za použití technologií, které respektují potřeby konkrétního produktu. Navrhujeme stojany kovové, dřevěné, plastové, skleněné, interaktivní i v různých kombinacích materiálů.

Proč právě my?

  • Navrhujeme stojany, které prodávají.
  • Disponujeme vlastním designovým oddělením i výrobou.
  • Vyrobíme prodejní stojan i podle vašeho vlastního designu.
  • Ročně vyrobíme kolem 40 000 stojanů.
  • Prodejní stojany dodáváme do všech zemí EU a dalších lokalit.
  • Používáme celou řadu materiálů, včetně udržitelných.

NEZÁVAZNá poptávka

Vybrané realizace

Úvod > POS & Stojany O2 Future Shop

O2 Future Shop

Klient
O2 Czech Republic
Segment
telekomunikace
Realizace
2017-2020
Štítky
Interiér, Prodejna, Kamenný obchod, Design, Síť prodejen, Síť prodejen, Interiér, In-store
O projektu

Zcela nevšední pojetí retailové plochy, dokonalý zážitek z nákupu, přirozenost pohybu a inspirace technologiemi k objevování skrytých možností - takový je nový koncept prodejen O2 Future shop, jehož jsme tvůrcem a realizátorem.

Vývoj konceptu trval skoro rok a jeho součástí bylo i postavení vzorové prodejny ve výrobní hale, na které byla odladěna finální podoba a provedení interiéru. Hlavním motivem konceptu je propojení přírody a moderních technologií budoucnosti. V interiéru jsme toho dosáhli hojným použitím masivního dřeva v kombinaci s designovými inovativními prvky (např. indukční dobíjení telefonu pro klienty vestavěné do prodejních stolů pro konzultanty). Naprosto nevšední prostředí klade důraz na ergonomii, funkčnost a především flexibilitou prostředí. „Propojili jsme základní hodnoty značky s útulnou nadčasovostí a praktickou modulárností“, říká Adam Klofáč, Project Director, který vede projekt O2 v MORIS design.

Navození té správné atmosféry a potřebných emocí jsme docílili skloubením materiálů a promyšlené hry světel. Středové části prostoru vždy dominují unikátní designová svítidla symbolizující nebe plné hvězd. Kombinace stínidel s různou intenzitou osvětlení jednotlivých zón obchodu má pozitivní vliv na náladu a navozuje celkovou harmonii při vnímání prostoru. Živá zeleň pak vnáší do interiéru uklidnění, originalitu a přírodní charakter. 

Líbí se Vám tento projekt?

Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny

NEZÁVAZNá poptávka

Podobné realizace

Mohlo by vás zajímat

Světelná reklama Polepy
Copyright © 2024 MORIS design s.r.o.