Hledat
Úvod > POS & Stojany
  • POS & Stojany

    Návrh a výroba prodejních stojanů

    Reference
  • POS & Stojany

    Návrh a výroba prodejních stojanů

    Reference
  • POS & Stojany

    Návrh a výroba prodejních stojanů

    Reference
  • POS & Stojany

    Návrh a výroba prodejních stojanů

    Reference

Nechte svůj produkt vyniknout mezi konkurencí.

Podpořte POS komunikaci prodejním stojanem navrženým na míru vašemu produktu, který zákazníky zaujme. 

Prodejní stojany vyrábíme z nejrůznějších materiálů, v mnoha provedení a za použití technologií, které respektují potřeby konkrétního produktu. Navrhujeme stojany kovové, dřevěné, plastové, skleněné, interaktivní i v různých kombinacích materiálů.

Proč právě my?

  • Navrhujeme stojany, které prodávají.
  • Disponujeme vlastním designovým oddělením i výrobou.
  • Vyrobíme prodejní stojan i podle vašeho vlastního designu.
  • Ročně vyrobíme kolem 40 000 stojanů.
  • Prodejní stojany dodáváme do všech zemí EU a dalších lokalit.
  • Používáme celou řadu materiálů, včetně udržitelných.

NEZÁVAZNá poptávka

Vybrané realizace

Úvod > POS & Stojany PIKITO

PIKITO

Klient
Pikito a. s.
Segment
Sdílená prodejna
Realizace
2022
O projektu

Unikátní koncept pro společnost PIKITO nabízí na českém trhu novou službu pro e-shopy. Interiér obchodu tvoří regály a gondoly, které se díky svému čistému designu snadno přizpůsobí jakékoliv značce a nechají plně vyniknout různorodý sortiment. Jejich rozložením vzniklo celkem dvanáct prodejních jednotek. Ty poskytují perfektní prodejní prostor i vlastní branding, zatímco náklady na zázemí, sklad i personál mezi sebou prodejci sdílejí.

Oddělené prodejní jednotky se nacházejí po obvodu prodejny. Každou jednotku jsme doplnili dvěma t-boardy. Světelná reklama tak značkám umožňuje zvýraznit svou polohu v prodejně. Zákazník navíc hned u vchodu získá přehled o tom, kde a jaké značky najde, čímž je podpořená orientace na prodejně. Každá značka si navíc může svou jednotku plně přizpůsobit svými propagačními materiály a brandingem.

Celá prodejna funguje také jako výdejna. V uličce se tak nachází ostrůvek se dvěma panely. Na dotykové obrazovce si zákazník najde svou objednávku, kterou může rovnou uhradit pomocí přiloženého terminálu. Pořadí zásilek nakupující uvidí přehledně na obrazovkách u panelů i u pokladen. Ostrůvek dále tvoří čekací zóna se třemi lavicemi a spodními zrcadly pro zkoušení bot. Pro e-shopy s oblečením jsou v prodejně připravené i kabinky.

Díky konceptu mohou online obchody naplno pracovat s emocemi zákazníka a plně využívat in-store marketing. Ve fyzických prodejnách, zejména při čekání na výdejnu, je u nakupujících vyšší pravděpodobnost impulzivního nákupu. Díky zúženému výběru a různorodosti sortimentu navíc zákazníkova pozornost neupadá a nabízené produkty i reklamní sdělení ho tak spíše osloví.

Líbí se Vám tento projekt?

Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny

NEZÁVAZNá poptávka

Podobné realizace

Mohlo by vás zajímat

Světelná reklama Polepy
Copyright © 2024 MORIS design s.r.o.