Facility management – šetří čas a peníze – kompletně vše online
Servis, správa a údržba prodejen - své požadavky zadáváte velmi jednoduše.
Mějte pod kontrolou veškerý servis, náklady, termíny, fotodokumentace a předávací protokoly online.
- sdílejte náklady na dopravu s ostatními - je to výrazně levnější!
- platíte např. 1/3 dopravy ve chvíli, kdy řešíme servis v lokalitě pro další 3 klienty
- pokrýváme ČR, SR + EVROPA
Pro koho je program určen?
- kdo chce výrazně ušetřit náklady
- pro společnosti s více pobočkami, které nemají kapacity a čas řešit servis a poruchy na pobočkách
- kdo nechce najímat odborníky na jednotlivé profese
Jaký servis je možný? Neomezený, dle Vašich potřeb.
- zajistíme např. výměnu žárovky, osvětlení
- poničený pult
- klimatizaci
- stavební úpravy (máme vlastní servisní techniky i stavební divizi MORIS construction)
- další servisní úkony dle Vašich potřeb
Zajišťujeme servis pro sítě prodejen – O2, SUPER ZOO CZ, SUPER ZOO SK + Rumunsko, síť Traficon atd. a dále správu a údržbu stojanů Gabriella Salvete a Dermacol.
Servisní úkony nastavíte dle požadavků.
- do 24 hod.
- do 7 dnů
- do 30 dnů
Jak vše funguje?
- zadání - jednoduché intuitivní zadávání požadavků. Vybíráte z předvolby, vše se doplňuje automaticky.
- evidence - víte, kdy technik přijede - odešleme automaticky prodejně email o termínu a přibližném času technika.
- import fotek a plánů k jednotlivým zakázkám - pro upřesnění je možné nahrát fotku či jiný dokument přímo k danému požadavku pro lepší specifikaci a přesnou přípravu na servisní zásah.
- správa poboček - jednoduše si můžete přidat, nebo změnit svůj seznam poboček včetně veškerých údajů.
- zobrazení jednotlivých zakázek pro přehlednost a optimalizaci - okamžité zobrazení na mapě, umožňuje optimalizovat trasy a snižovat náklady na dopravu a čas.
- vyúčtování hotové zakázky - z každé zakázky se generuje report pro přehledné vyúčtování servisu.
- report fotodokumentace v PDF - ihned v moment vyfocení máte možnost generovat foto report ve formátu PDF pro vaši kontrolu.
- systém zobrazí, kde přesně se technik nachází - máme plnou kontrolu na vyhodnocení optimálních tras a hlídání Vašich nákladů. V případě komplikací na cestě lokalizujeme technika a kontaktujeme Vás s dobou příjezdu.
Hlavní výhody
- jednoduchý pro-klientský přístup s vlastními právy
- přehlednost servisních zásahů
- statistiky a zajímavé ukazatele pro klienta
- automatický reporting pro klienta
- profesionální software
- online přístup ke všem informacím i z mobilního telefonu (fotky, PP ihned po nahrání)
- systémové zadání, filtry a výstupy