- Klient
- Banka Creditas
- Segment
- bankovnictví
- Realizace
- 2016/2017
- O projektu
-
Impulsem pro vznik design konceptu nové banky je vyčnívat z šedi současného bankovního prostředí. Banka si klade za cíl vytvořit pro zákazníky příjemné, privátní prostředí, kde se budou sice cítit jako doma, ale ne na úkor přílišné domáckosti či rustikálnosti. Prostředí tak podporuje nový typ designu s inovativními technologiemi integrovanými do konceptu tak, aby podpořilo pozitivní vnímání značky i přidaných služeb zákazníka. Koncept podporuje propojení lidských hodnot spolu se současnými trendy v bankovnictví ve funkčním, moderním prostředí přizpůsobeném lokálně regionu či městu, ve kterém se nachází. Vedle designu bude banka Creditas klást velký důraz i na špičkové služby a zajištění maximálního komfortu pro zákazníka, který díky tomuto marketingovému mixu zůstane v pobočce banky déle a využije tak více služeb. Klient si z návštěvy banky musí především přinést pozitivní zážitek, díky kterému se bude značka dále šířit i cestou doporučení.
Líbí se Vám tento projekt?
Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny
NEZÁVAZNá poptávka