- Klient
- Mototechna Drive s. r. o.
- Segment
- Autoprodejna
- Realizace
- 2022
- O projektu
-
Příjezd k prodejně je kolem stovek zaparkovaných aut určených k předprodejnímu servisu. Místo tedy ani v nejmenším nenaznačuje, že právě zde může být špičková prodejna pro VIP klientelu. S tímto okolím jsme záměrně pracovali i při návrhu exteriéru. Ten může působit jednoduchým dojmem, který se však okamžitě vytratí, jakmile zákazník projde lobby. Tehdy pozná, že se nachází ve světě luxusu, vysoké kvality a nadstandardního servisu. Kontrast mezi exteriérem a interiérem showroomu tak jen násobí „WOW“ efekt u nově příchozích klientů.
Světelné čelo recepčního pultu je doplněné o velkoformátovou autorskou grafiku a světla ve tvaru zadního difuzoru sportovních aut. Ty podtrhují dynamičnost prodejny i nabízených vozů. To vše je umístěno na tmavém pozadí upraveném technikou benátského štuku. Tento náročný dekorativní styl důmyslně kontrastuje s luxusními vozy i se světlým vybavením showroomu.
Po uvítání jsou zákazníci usazeni do komfortních sedaček v čekací zóně, která je dostatečně oddělena od části se stoly a zajišťuje tak klientům plné soukromí při předávání citlivých údajů. Pokud to ovšem klientům nevyhovuje, je zde připravený VIP salónek, který svou klubovou atmosférou jasně ukazuje výjimečnost klientovy návštěvy. Klientům čas v prodejně zpříjemní nejen luxusní vybavení showroomu, ale také malý bar nabízející jen to nejlepší drobné občerstvení včetně vybraných alkoholických nápojů.
Nový návrh showroomu vytvořil specifický prostor, kde jsou pracovní pozice oddělené od zákaznické zóny, ačkoliv jsou v podstatě otevřeně integrovány do showroomu. Nenajdete zde žádné dveře, a přesto mají pracovníci přehled o celém prostoru, aniž by si jich klienti všimli. Celé místo vizuálně sjednocují dřevodekor a příjemně podsvětlená grafika.
Dalším výrazným prvkem je 3D fotostěna. Skladba z polygonových panelů je cíleně nastavená tak, aby tvořila ideální pozadí pro fotografování aut všech barev i tvarů. Vždy bude dostatečně kontrastním a designovým prvkem, jež navíc navazuje na identitu značky Mototechna Drive. Každá pozice na prodejně pro umístění automobilu má své vlastní nasvětlení. Na křivkách karosérie, laku i na sklech aut tak vzniká hra světel podtrhující jejich luxusní design.
Na ploše o velikosti přibližně 330 m2 se nám podařilo důmyslným členěním proměnit ve výjimečně komfortní prostor pro ty nejluxusnější auta i VIP zákazníky.
Líbí se Vám tento projekt?
Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny
NEZÁVAZNá poptávka