- Klient
- O2 Czech Republic
- Segment
- telekomunikace
- Realizace
- 2017-2020
- Štítky
- Interiér, Prodejna, Kamenný obchod, Design, Síť prodejen, Síť prodejen, Interiér, In-store
- O projektu
-
Zcela nevšední pojetí retailové plochy, dokonalý zážitek z nákupu, přirozenost pohybu a inspirace technologiemi k objevování skrytých možností - takový je nový koncept prodejen O2 Future shop, jehož jsme tvůrcem a realizátorem.
Vývoj konceptu trval skoro rok a jeho součástí bylo i postavení vzorové prodejny ve výrobní hale, na které byla odladěna finální podoba a provedení interiéru. Hlavním motivem konceptu je propojení přírody a moderních technologií budoucnosti. V interiéru jsme toho dosáhli hojným použitím masivního dřeva v kombinaci s designovými inovativními prvky (např. indukční dobíjení telefonu pro klienty vestavěné do prodejních stolů pro konzultanty). Naprosto nevšední prostředí klade důraz na ergonomii, funkčnost a především flexibilitou prostředí. „Propojili jsme základní hodnoty značky s útulnou nadčasovostí a praktickou modulárností“, říká Adam Klofáč, Project Director, který vede projekt O2 v MORIS design.
Navození té správné atmosféry a potřebných emocí jsme docílili skloubením materiálů a promyšlené hry světel. Středové části prostoru vždy dominují unikátní designová svítidla symbolizující nebe plné hvězd. Kombinace stínidel s různou intenzitou osvětlení jednotlivých zón obchodu má pozitivní vliv na náladu a navozuje celkovou harmonii při vnímání prostoru. Živá zeleň pak vnáší do interiéru uklidnění, originalitu a přírodní charakter.
Líbí se Vám tento projekt?
Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny
NEZÁVAZNá poptávka