- Klient
- Pikito a. s.
- Segment
- Sdílená prodejna
- Realizace
- 2022
- O projektu
-
Unikátní koncept pro společnost PIKITO nabízí na českém trhu novou službu pro e-shopy. Interiér obchodu tvoří regály a gondoly, které se díky svému čistému designu snadno přizpůsobí jakékoliv značce a nechají plně vyniknout různorodý sortiment. Jejich rozložením vzniklo celkem dvanáct prodejních jednotek. Ty poskytují perfektní prodejní prostor i vlastní branding, zatímco náklady na zázemí, sklad i personál mezi sebou prodejci sdílejí.
Oddělené prodejní jednotky se nacházejí po obvodu prodejny. Každou jednotku jsme doplnili dvěma t-boardy. Světelná reklama tak značkám umožňuje zvýraznit svou polohu v prodejně. Zákazník navíc hned u vchodu získá přehled o tom, kde a jaké značky najde, čímž je podpořená orientace na prodejně. Každá značka si navíc může svou jednotku plně přizpůsobit svými propagačními materiály a brandingem.
Celá prodejna funguje také jako výdejna. V uličce se tak nachází ostrůvek se dvěma panely. Na dotykové obrazovce si zákazník najde svou objednávku, kterou může rovnou uhradit pomocí přiloženého terminálu. Pořadí zásilek nakupující uvidí přehledně na obrazovkách u panelů i u pokladen. Ostrůvek dále tvoří čekací zóna se třemi lavicemi a spodními zrcadly pro zkoušení bot. Pro e-shopy s oblečením jsou v prodejně připravené i kabinky.
Díky konceptu mohou online obchody naplno pracovat s emocemi zákazníka a plně využívat in-store marketing. Ve fyzických prodejnách, zejména při čekání na výdejnu, je u nakupujících vyšší pravděpodobnost impulzivního nákupu. Díky zúženému výběru a různorodosti sortimentu navíc zákazníkova pozornost neupadá a nabízené produkty i reklamní sdělení ho tak spíše osloví.
Líbí se Vám tento projekt?
Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny
NEZÁVAZNá poptávka