- Klient
- Heineken ČR
- Segment
- Pivovarnictví
- Realizace
- 2016
- Štítky
- Kiosek, Interiér, Point of sale, Prodejní regál, Kamenný obchod, Design, Shop-in-Shop
- O projektu
-
Dostali jsme za úkol vytvořit zcela nový koncept zviditelnění značky Starobrno v rámci konkrétního hypermarketu.
Od shop-in-shopu se očekává zvýšení image prodeje piva, podpora značky v regionu a navýšení prodejů. Sekundární prostor slouží k prezentaci značky STAROBRNO a k prodeji produktů z portfolia Starobrno. Projekt odráží propojení značky Starobrno s regionem, například motivy draka, HC Kometa nebo orloje.
Prostor je umístěn v řadě dalších kontejnerů v hlavní uličce přímo u vstupu do hypermarketu. Vybavení kontejneru je z převážné části truhlářská práce. Opláštění stěn je provedeno pomoci LTD desek v dekoru láva, tmavý beton, dub přírodní světlý, se zafrézovaným systémem pro uchycení polic. Součástí stánku je zázemí se zabudovanými lednicemi.
Celý prostor je efektně podsvětlen LED pásky, celou atmosféru prostoru dokreslují light boxy s příběhem piva a Brna.
Líbí se Vám tento projekt?
Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny
NEZÁVAZNá poptávka