- Klient
- Panasonic EU
- Segment
- elektronika
- Realizace
- 2017
- O projektu
-
Na první pohled jednoduchý design vychází z mnohaletých zkušeností. Při vývoji jsme využili data z výzkumu na 42 prodejnách všech velikostí, v 6 evropských ze- mích. Následovalo dlouhodobé testování prototypů. Díky tomu vznikl naprosto čistý design, který vyhovuje tisícům prodejen v EU. Celá řada stojanů pro prodej baterií je zaměřena na univerzálnost při implementaci v prodejně, na jednoduchost při obsluhování a na orientaci a usnadnění výběru zákazníků v místě prodeje. Branding značky Panasonic je umocněn umístěním loga ze všech pohledových stran. Výrazným designovým prvkem je samotná baterie, která je v 3D modelu implementována v horní části stojanu.
Prodejní řada stojanů je navržena tak, aby vyřešila jakékoliv situace, se kterými se obchodníci v celé Evropě setkávají. Dostávají do rukou řešení, které jim umožňuje využít stojany v jakémkoliv typu obchodu, od tra ky až po supermarket, a to v jakékoliv zemi. Většinu stojanů lze rozložit a odvézt tak na paletě velký počet sestav. Přidanou hodnotou jsou precizní video-návody, díky nimž zvládne kompletaci i nekvali kovaná osoba za 2 minuty.
Líbí se Vám tento projekt?
Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny
NEZÁVAZNá poptávka