- Klient
- Tchibo Praha
- Segment
- Potravinářská výroba
- Realizace
- 2016
- Štítky
- Prodejní stojany, Point of sale, Prodejní regál, Stojany, Design, Prodejní stojany
- O projektu
-
Zadáním toho projektu bylo vyvinout permanentní stojan na podporu prodeje kávy Tchibo a dalších dvou značek, Jihlavanka a Davidoff. Stojan je určen primárně do moderních prodejen, ale využijeme jeho potenciálu i s klíčovými partnery Tradičního trhu.
Cílem tohoto projektu je primárně zvýšení visibility všech tří značek, spolu s navýšením prodejů klíčových částí portfolia. Součástí zadání bylo navrhnout takový stojan, který jednoduchým způsobem bude prezentovat všechny tři značky.
Při výrobě jsme zvolili dřevěný korpus. Postranní komunikace, která v sobě nese vizuály všech tří brandů, je vyrobena z PET kapsy s tištěným vizuálem. Horní část je řešena laserovaným plexisklem, přichyceným na stojan suchým zipem.
Líbí se Vám tento projekt?
Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny
NEZÁVAZNá poptávka