- Klient
- Super zoo
- Segment
- Chovatelské potřeby
- Realizace
- 2022
- O projektu
-
Nadčasový prostor kombinující funkčnost, emoce i prvky prezentující hodnoty společnosti. Takto by se dal charakterizovat nový interiér prodejny ZooDom. Ten vznikl na základě analýzy předešlého řešení obchodu, díky čemuž jsme mohli koncept uzpůsobit přáním zákazníků. Důležitým bodem se tedy stalo pohodlí a přehlednost.
Orientaci na prodejně jsme podpořili informační grafikou a edukativními prvky z naší dílny signmakingu. Velké cedule s vyobrazenými jednotlivými mazlíčky jasně ukazují, kde najdou zákazníci potřeby pro kočičku, psa, papouška nebo rybičky. Členění prodejny je tak zákazníkovi zřejmé hned u vstupu. Podkategorie sortimentu pro jednotlivá zvířata jsou pak jasně značena na regálech. Důmyslné rozestavění gondol, prodejních stojanů a regálů pak nenásilně zákazníka provede celou prodejnou.
Zákaznickou cestu protkávají tzv. "fun" prvky, které se soustředí na zákazníkovy emoce a z obyčejného nákupu tak dělají nevšední zážitek. K tomu jsme například využili živá zvířata na prodejně a vytvořili atraktivní expozice. Stejně tak na zákazníka působí emoční grafika, která vrcholí na konci zákaznické cesty – tedy u pokladny, kde se nacházejí i pamlsky pro zvířecí miláčky. Pomocí emočních prvků dokáže interiér obchodu v zákazníkovi vyvolat příjemné emoce a následně je proměnit v uskutečněný nákup.
S tím, jak rostla velikost značky, rostla i její společenská odpovědnost. Návrh obchodu umožňuje projekty společenské odpovědnosti prezentovat přímo v prodejně. Výrazným komponentem se staly koše na charitativní sbírky pro zvířata bez domova, doplněné o informační tabuli se zvířátky k adopci.
Celý návrh interiéru obchodu se tak nezaměřoval jen na funkčnost a zvyšování prodeje, ale především také na identitu značky a její hodnoty.
Líbí se Vám tento projekt?
Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny
NEZÁVAZNá poptávka