Duhový paprsek za POP/POS reklamu pro OPTISCONT

Novinky

Duhový paprsek za POP/POS reklamu pro OPTISCONT

MORIS design získal ocenění Duhový paprsek. Porotu zaujalo: „čisté elegantní modulární řešení, které výborně koresponduje s produktem“. Cenu slavnostně převzal na veletrhu REKLAMA POLYGRAF majitel společnosti Radomír Klofáč.

Naše řešení: originalita, přehlednost, modulární stavba, prvky luxusu

Klient potřeboval odlišnější prezentaci dioptrických a slunečních brýlí v místě prodeje. Tím jsou jak kamenné prodejny, tak ordinace očních lékařů.

Primárním cílem bylo vytvoření takového POS, aby se zákazník snadno orientoval, aby bylo možno kdykoli měnit akční, či jinak zajímavé zboží v prodejní úrovni očí. Celkově je POS modulární, je tedy možné jej replikovat vedle sebe do řady, dle prostorových možností prodejen. Celkový dojem podtrhuje doplnění interiéru luxusními prvky v dekoraci dřeva, skla a designovými svítidly.

Design primárně cílí na to, že i nákup takové intimní věci jako jsou brýle, může být příjemný zážitek. Vřele vám doporučujeme podívat se na tyto nové prezentace. Málokdy se povede udělat z nákupu událost, která je svým způsobem společenská záležitost.

Pole označená * jsou povinná.