Tchibo

POS & POP2016

O projektu

Zadáním toho projektu bylo vyvinout permanentní stojan na podporu prodeje kávy Tchibo a dalších dvou značek, Jihlavanka a Davidoff. Stojan je určen primárně do moderních prodejen, ale využijeme jeho potenciálu i s klíčovými partnery Tradičního trhu.Cílem tohoto projektu je primárně zvýšení visibility všech tří značek, spolu s navýšením prodejů klíčových částí portfolia. Součástí zadání bylo navrhnout takový stojan, který jednoduchým způsobem bude prezentovat všechny tři značky.Při výrobě jsme zvolili dřevěný korpus. Postranní komunikace, která v sobě nese vizuály všech tří brandů, je vyrobena z PET kapsy s tištěným vizuálem. Horní část je řešena laserovaným plexisklem, přichyceným na stojan suchým zipem.

Posuňte svůj projekt na vyšší úroveň

V MORIS design propojujeme architekturu, design & build a fit-out s vlastní výrobou a moderními technologiemi – od konceptu po hotový prostor.

Chcete se dozvědět víc?

Adam Klofáč 📞 +420 723 387 546

Pole označená * jsou povinná.