O projektu
Dostali jsme za úkol vytvořit zcela nový koncept zviditelnění značky Starobrno v rámci konkrétního hypermarketu.Od shop-in-shopu se očekává zvýšení image prodeje piva, podpora značky v regionu a navýšení prodejů. Sekundární prostor slouží k prezentaci značky STAROBRNO a k prodeji produktů z portfolia Starobrno. Projekt odráží propojení značky Starobrno s regionem, například motivy draka, HC Kometa nebo orloje.Prostor je umístěn v řadě dalších kontejnerů v hlavní uličce přímo u vstupu do hypermarketu. Vybavení kontejneru je z převážné části truhlářská práce. Opláštění stěn je provedeno pomoci LTD desek v dekoru láva, tmavý beton, dub přírodní světlý, se zafrézovaným systémem pro uchycení polic. Součástí stánku je zázemí se zabudovanými lednicemi.Celý prostor je efektně podsvětlen LED pásky, celou atmosféru prostoru dokreslují light boxy s příběhem piva a Brna.
Bringen Sie Ihr Projekt auf ein höheres Niveau
Bei MORIS design verbinden wir Architektur, Design & Build und Fit-Out mit eigener Produktion und modernen Technologien – vom Konzept bis zum fertigen Raum.
Möchten Sie mehr erfahren?
Adam Klofáč 📞 +420 723 387 546









