O projektu
Na našich konceptech nepřestáváme pracovat ani poté, co se dostanou do provozu. Svět retailu se neustále mění. Stejně jako zákazníci. Aby náš koncept drogerie Teta držel krok s dobou, upravili jsme vybrané části tak, aby více odpovídaly novým potřebám prodejny – tedy zviditelnit dané části v očích nakupujícího.
Sjednocením všech stojanů Dekorativní kosmetiky jsme ucelili vzhled sekce. Ten tak lépe navazuje na celkový design prodejny. Pomocí světelných prvků jsme podpořili komunikaci směrem k zákazníkům, kteří tento sortiment snadněji zaznamenají.
Instalováním bočnic jsme ohraničili regál Zdraví a vyzdvihli jej nad ostatní sortiment. Díky tomu sekce jemně vystupuje. Světelný zelený kříž viditelný ze všech stran podporuje navigaci na místě a zákazníky přiláká i ze vzdálenějších částí prodejny.
V neposlední řadě jsme osvěžili podobu stávajících stojanů pleťové a vlasové péče. K tomu jsme použili nové názvosloví a grafiku. Například barvy na vlasy jsme pomyslně rozdělili podle toho, jaký efekt jednotlivé produkty mají.
„Chci být vidět!“ nebo „Chci perfektní krytí a péči navíc!“, hlásají cedule nad jednotlivými typy barev na vlasy. Již z dálky tak zákazník vidí, kam jít, pokud hledá odvážnější odstín nebo pečující barvu.
Cílem refitu bylo především oživení interiéru prodejny a uzpůsobení konceptu novým trendům. Díky tomu, že původní koncept prodejen Teta je také našim dílem, bylo pro nás i klienta snadnější dané změny provést.
Bringen Sie Ihr Projekt auf ein höheres Niveau
Bei MORIS design verbinden wir Architektur, Design & Build und Fit-Out mit eigener Produktion und modernen Technologien – vom Konzept bis zum fertigen Raum.
Möchten Sie mehr erfahren?
Adam Klofáč 📞 +420 723 387 546


































